пʼятницю, 5 квітня 2019 р.



Бути здоровим – це актуально, модно і престижно!

Всесвітній день здоров’я відзначається 7 квітня починаючи з 1948 року. Саме тоді була створена  Всесвітня організація охорони здоров’я (World Health Organization), членами якої поступово ставали різні країни світу. На сьогодні це двісті країн, які зробили свій вибір на користь здоров’я людей. Україна була однією із перших. Починаючи з 1950 року щорічне проведення Всесвітнього дня здоров’я стало доброю традицією. Його мета – допомогти людям зрозуміти цінність свого здоров’я.
Сьогодні, 5 квітня працівники Тячівської районної бібліотеки провели вуличну акцію по місту Тячів "Ми за здоровий спосіб життя", роздавали перехожим коротку інформацію з висловами про здоров'я та інформували перехожих про те,  що здоровий спосіб життя – це повсякденна турбота про збереження та зміцнення здоров’я. Велике значення в цьому відіграє режим дня. Щоб не гаяти марно часу, його варто розпланувати. Важливо передбачити час для всього: сну і навчання, відпочинку і занять спортом. Найголовніше – режиму дня потрібно дотримуватися обов’язково!













Немає коментарів:

Дописати коментар

22 березня  на платформі ZOOM прйшла  онлайн школа " Безперервна бібліотечна освіта".  Відбувся вебінар  "Цифровий контент бі...