середу, 1 грудня 2021 р.

   ВСЕ про віруси, щеплення, здоров'я …

💉💊💉💊 та навіть БІЛЬШЕ в актуальних новинках від УІК:
Еула Бісс Імунітет. Правда і міфи про щеплення. Вакцинація розділила світ на два табори: одні кажуть, що щеплення вбиває дітей, а другі — що рятує. То хто ж має рацію? Як вакцинація впливає на імунітет? А санітайзери й антибактеріальне мило? Що буде з вами й рідними, якщо не вакцинуватиметеся ви? Ваші сусіди? Так-так, сусіди, адже щеплення оточення впливає й на ваш імунітет, який ніколи не був суто приватною справою. Авторка цієї книжки, Еула Біссс, після народження сина занурилася в імунологію. Вона сміливо руйнує стереотипи про щеплення, апелює до історії та літератури, вміло пов’язує реальність і міфологію. Прочитавши цю працю, ви точно знатимете, чи вакцинувати власну дитину. А ще під іншим кутом поглянете на вислів «ахіллесова п’ята» та історію про Дракулу. Для широкого кола читачів, всіх, хто цікавиться питаннями зміцнення імунітету та вакцинації.
Фрэнк Райан. Вірусосфера. Від застуди до COVID – навіщо людству віруси. Захоплива і вкрай актуальна подорож до світу вірусів, з якої ви довідаєтеся про те, чим вони є насправді, що роблять у природі та яку роль відіграли в еволюції на Землі та в історії людства. Доктор Френк Раян розкриває ці та інші питання, глибоко занурюючись у проблематику низки хвороб, що їх спричиняють віруси. Він починає зі звичайної застуди, знайомих усім кору, вітрянки, герпесу, свинки і краснухи та поринає разом із читачами в подробиці таких менш поширених хвороб, як сказ, костоломна лихоманка, Ебола та навіть вірус-індуковані ракові захворювання. Завдяки цій книжці читач дізнається про особливості поведінки вірусів і про причини, через які віруси вражають людство. Автор пояснює, як віруси еволюціонували паралельно з нами і допомогли нам стати тими, ким ми є тепер.

1 коментар:

  1. Як я повернула свого розлученого чоловіка за допомогою привороту доктора АЛАБА... Мене звати Ізабелла Ітан. Коли я читав свідчення в Інтернеті про те, як доктор АЛАБА, найяскравіший і найсильніший заклинатель, допомагає повернути чоловіка, що розлучається, Кохану. Мені було цікаво, як це може бути правдою, адже багато хто підводив мене в минулому без жодного результату. Я просто відпустив пост і перемістився по форуму. Знову звернувшись до мого повідомлення, якась особа опублікувала й сказав, що перевірений кидає заклинання. Після того, як вона прочитала пошту, це був той самий чоловік, доктор. АЛАБА, про яку вона говорила. Тож мені нічого не залишається, як дійсно перевірити, як він працює. Я була повністю спустошена, коли мій коханий чоловік покинув мене. Наче весь мій світ зникав у горі й болі. Я знаю, що це звучить дивно, але з усіх заклинарів, з якими я спілкувався, він єдиний, хто залишив у мене враження, що я такий правдивий і надійний. Більше ніж його слова, він повернув мого чоловіка і здійснив усі мої бажання. Зараз він лояльний, приділяє мені увагу, щонеділі дарує мені квіти, ми часто ходимо в кіно і ресторан. мій чоловік прийшов до мене, вибачився за скоєну несправедливість і пообіцяв, що більше ніколи цього не робитиме. Відтоді все нормалізувалося. Ми з сім’єю знову живемо щасливо разом. Я буду вічно вдячний, що перетворив своє життя з пекла в рай! Я вважаю, що той, хто потребує допомоги, повинен звернутися до нього за допомогою. Нехай Бог і надалі використовує вас, щоб врятувати розрив. У кого є проблеми в шлюбі, проблеми з розлученням, втрачений коханий або якісь проблеми у стосунках, ви можете зв’язатися з ним (dralaba3000@gmail.com). Або WhatsApp/Viber йому за номером +1(425) 477-2744.......

    ВідповістиВидалити

22 березня  на платформі ZOOM прйшла  онлайн школа " Безперервна бібліотечна освіта".  Відбувся вебінар  "Цифровий контент бі...