вівторок, 5 квітня 2022 р.

 

    Всесвітній день здоров'я відзначається щорічно 7 квітня. В цей день в 1948 році вступив у силу Статут Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ).

ВООЗ присвячує кожен щорічний Всесвітній день здоров'я актуальним темам.  Всесвітній день здоров'я  - це шанс звернути увагу на тему здоров'я та нагадати усім про важливість піклування про нього. Всесвітній день здоров'я - це підказка та заклик підтримувати активний спосіб життя, щоб залишатися здоровим і запобігати хворобам.

Багатовікова мудрість народу про ключову роль здоров’я в житті людини вкоренилося у нашій суспільній свідомості висловом: «Буде здоров’я ‒ решта все додається». І дійсно, наявність або відсутність у людини цього найціннішого стану, докорінно визначає його повсякденне життя, соціальне і суспільне оточення. Тема здоров’я сьогодні дуже актуальна, адже весь світ бореться з реальною загрозою вірусу  Covid-19.

 До Всесвітнього дня здоров’я працівниками Тячівської бібліотеки для дорослих  була підготовлена книжкова виставка «Шлях до здоров'я нації», на якій представлені  книги про здоровий спосіб життя,  лікарські рослини, історію медицини, видатних лікарів та тека-накопичувач Covid-19 "Короновірус в Україні"

Бути здоровим – вимога часу, яка має прямий стосунок до Всесвітнього дня здоров’я. Здоров’я – це життєва енергія, натхнення і задоволення від насиченого подіями життя. Це здатність ставити цілі й досягати їх, максимально реалізовувати свій потенціал. Піклуватися про своє здоров’я – це актуально, модно і престижно.

Будьте здорові і піклуйтеся про своє здоров'я та здоров'я своїх близьких кожного дня, адже це запорука щасливого життя.











Немає коментарів:

Дописати коментар

22 березня  на платформі ZOOM прйшла  онлайн школа " Безперервна бібліотечна освіта".  Відбувся вебінар  "Цифровий контент бі...