неділю, 8 жовтня 2017 р.

СЕЛО МОЄ, МІЙ РІДНИЙ КРАЮ"

Поміж гір, де Тересва іскриться,
серед буйних садів розцвіло,
розцвіло, мов шовкова косиця,
наше рідне карпатське село...

     Такими поетичними рядками із вірша "Наше село" поетеси Ольги Фельбаба-Косач клубні та бібліотечні працівники с. Ганичі розпочали тематичний вечір з нагоди відзначення 615- ї  річниці від першої згадки в історичних матеріалах про с. Ганичі.
     Про історію села розповідала завідуюча бібліотекою М.І. Фіцай. Присутні дізналися, що вперше про село згадується в письмових джерелах XIV століття, хоч археологічні  дані свідчать, що територія була заселена ще в період неоліту.   
      Директор будинку культури Н.В. Фіцай ознайомила дітей з фотовиставкою, фотоальбомом "Моє село - моя історія жива",  розповіла про народні ремесла і промисли села, видатних людей села. Відвідувачі масового заходу оглянули тематичну виставку "Моє рідне карпатське село - ГАНИЧІ" та "Люби і знай минуле свого краю".


Немає коментарів:

Дописати коментар

22 березня  на платформі ZOOM прйшла  онлайн школа " Безперервна бібліотечна освіта".  Відбувся вебінар  "Цифровий контент бі...