неділю, 5 квітня 2020 р.


Всесвітній день здоров'я відзначається щорічно 7 квітня. В цей день в 1948 році вступив у силу Статут Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ).
ВООЗ присвячує кожен щорічний Всесвітній день здоров'я актуальним темам.  Всесвітній день здоров'я  - це шанс звернути увагу на тему здоров'я та нагадати усім про важливість піклуваня про нього. Всесвітній день здоров'я - це підказка та заклик підтримувати активний спосіб життя, щоб залишатися здоровим і запобігати хворобам.
Кабінет міністрівУкраїни прийняв розпорядження від 31 жовтня 2011 р. №  1164-р Про схвалення Концепції Загальнодержавної програми “Здоров’я 2020: український вимір”. Метою Програми є збереження та зміцнення здоров’я, профілактика та зниження показників захворюваності, інвалідності та смертності населення, підвищення якості та ефективності надання медико-санітарної допомоги, забезпечення соціальної справедливості і захисту прав громадян на охорону здоров’я.
Багатовікова мудрість народу про ключову роль здоров’я в житті людини вкоренилося у нашій суспільній свідомості висловом: «Буде здоров’я ‒ решта все додасться». І дійсно, наявність або відсутність у людини цього найціннішого стану, докорінно визначає його повсякденне життя, соціальне і суспільне оточення. Тема здоров’я сьогодні дуже актуальна, адже весь світ бореться з реальною загрозою нового вірусу  Covid-19.

Ось декілька порад щодо здорового способу життя для дорослих, щоб жити щасливим і здоровим життям: 

1. Почніть дотримуватися здорового способу життя прямо зараз і докладіть зусиль для поступового прогресу.
2. Якщо минуло багато часу з моменту вашого останнього тренування, тоді це час для початку. 3. Підтримуйте фізично активний спосіб життя і зробіть заняття частиною вашого повсякденного життя.
4. Для корисного харчування є різноманітні продукти. Уникайте використання обмежувальних дієт в ім'я втрати ваги. Вони можуть зашкодити вашому здоров'ю і запропонувати лише тимчасову втрату ваги.
5. Підтримуйте здорову масу тіла. Це можна зробити тільки після виконання пунктів 2 і 3.
6. Їжте регулярно, ніколи не пропускайте снідаок чи обід.
7. Уважно ставтеся до своєї їжі, як до можливостьі живити себе. Вкрай рідко вживайте солодкі продукти або їжу з упаковки.
8. Їжте сезонну їжу і вживайте велику кількість фруктів і овочів. Надайте перевагу фруктам і овочам, які вирощуються місцево
9. Зменшіть споживання солі та цукру. Це крок, який може сприяти запобіганню ожиріння, діабету, високого кров'яного тиску та хвороб серця
10. Пийте багато рідини. Підтримка хорошого рівня водного балансу важлива для досягнення загального доброго здоров'я
11. Намагайтеся уникати стрессу. Не реагуйте на будь-яку стресову ситуацію і вчіться ігнорувати, і мати позитивний світогляд у житті. Почніть зі здорового способу життя прямо зараз і докладіть зусиль для поступового прогресу.

Будьте здорові і піклуйтеся про своє здоров'я та здоров'я своїх близьких кожного дня, адже це запорука щасливого життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар

22 березня  на платформі ZOOM прйшла  онлайн школа " Безперервна бібліотечна освіта".  Відбувся вебінар  "Цифровий контент бі...