вівторок, 12 квітня 2016 р.

          Щороку 7 квітня відзначають Всесвітній день здоров’я.
Всесвітній день здоров’я  - це глобальна компанія, яка спрямована на привернення уваги кожної людини до проблем здоров’я  з метою проведення спільних дій для захисту здоров’я і благополуччя людей. Вирішення проблеми збереження власного здоров’я закладено у самій людині, у знанні та розумінні нею проблем формування, збереження, зміцнення та відновлення його. А також в умінні дотримуватись правил здорового способу життя.
Ми повинні усвідомлювати, що майбутнє кожного – це здорове покоління, тому що фізично і морально здорова людина здатна творити і приносити користь іншим людям.

8 квітня відбулася зустріч у районній бібліотеці з Шелевер Н.В., представником компанії «Оріфлейм», яка розповіла присутнім про здоровий спосіб життя та про комплекс вітамінів, що пропонує компанія. Також було показано презентацію на слайдах, доповненням до теми була книжкова виставка «Шлях до здоров’я нації».
У Всесвітній день здоров'я ми бажаємо всім бути здоровими і життєрадісними.
                                                                         Мийсарош Ірина Миколаївна




22 березня  на платформі ZOOM прйшла  онлайн школа " Безперервна бібліотечна освіта".  Відбувся вебінар  "Цифровий контент бі...